December 30, 2015

Julepynt på falderebet

Selvom julen er ved at være ovre, vil jeg lige nå at snige lidt mere jul ind.

Jeg elsker jul! Derfor blev jeg selvfølgelig noget så begejstret da jeg kiggede rundt på hvad der var sket de seneste to år, i forhold til at flette med papir, og jeg derved faldt over julepynt lavet på denne måde. Der skal gives en kæmpe tak til denne ide, som ikke er min, til Anne ovre på bloggen Design by Anne, jeg er simpelthen faldet pladask for disse små snefnug og julekugler! 



Glæden var da også stor i familien, da jeg for første gang skulle rejse hjem og holde jul og kunne pynte op med disse små vidundere.




Materialerne brugt er alt fra dekorationspapir, gavepapir til gavebånd. Everything goes!

 

Guiden til at lave snefnuggene ligger på Annes blog Design by Anne.

For mit vedkommende bliver det i hvert fald ikke sidste gang at jeg fletter snefnug. Der er allerede givet udtryk for ønsker fra søstrene.

Håber i har haft en rigtig dejlig jul og at i kommer godt og trygt ind i det nye år.

No comments:

Post a Comment