February 26, 2016

Farve Amok - Udfordring slut

Camilla har deltaget i februar måneds udfordring Farve Amok.
Se hendes flotte resultat nedenunder:

Hendes lapper er lavet i målene 4x9
Der er 30 lapper i en ring og der er 6 ringe i det hele
Derudover måler lynlåsen 15 cm

Personligt er jeg stor tilhænger af det ternede look, og det er en dejlig måde at mixe farver på.

Mit eget bidrag til udfordringen har desværre ikke kunnet overholde deadline. Men derfor kommer her stadig et billede af hvor langt jeg er nået.


Jeg er i gang med at prøve noget nyt af, derfor tager det også lidt tid at få den helt færdig, men jeg deler selvfølgelig når den er helt klar.

(Jeg ser mig nødsaget til at tilføje tekst på mine billeder. Jeg hader det ellers selv da det kan fjerne lidt af detaljerne fra ens arbejde. Der er desværre nogle der nupper billederne fra bloggen og bruger dem som deres egne. Derfor jeg set mig nødsaget til det. 
Jeg deler gerne opskrifter og ideer, men mine billeder er frugten af mit arbejde online).

No comments:

Post a Comment